miercuri, 26 noiembrie 2008

SUNSET
















2 comentarii:

  1. Salut !
    Sunt in prima zi de blog (boboc), pe cand ma plimbam pe aleea blogger rugandu-ma de picioare "sa nu-ti fie teama" ca-i frumos la scoala, am zarit in drum o floricica.
    Era o superba zi de toamana cand totul se transforma intr-o vraja colorata si saream prin iarba fericit ca frunzele o sa-mi zambeasca.
    Obosit, m-am orpit la o fantana sa beau apa. Ce miracol acolo mi s-a aratat o civilizatie foarte frumoasa ce nu locuia foarte departe de a noastra mare. Am inceput sa "plang" m-am trezit din vis, eram acasa si soarele pe cer s-a ivit. Alerg prin casa deschid usa si strig: "ce frumoasa e natura, pacat ca n-o pretuim.." Imi pun ghiozdanelul si am plecat, sa ma scuzati domnisoara invatatoare ca am intarziat ! :D
    Frumoase poze !

    RăspundețiȘtergere